Wij willen elk kind de allerbeste tandzorg geven. Vindt u dat het beter kan? Laat het ons dan weten.

Onze jeugdtandartsen zorgen samen voor zo’n 26.000 kinderen. Dat doen we zo professioneel, zo vriendelijk en zo lief mogelijk. Daardoor is bijna geen enkel kind bij ons bang voor de tandarts.

We zoeken altijd naar manieren om onze zorg te verbeteren. Dus vindt u dat het beter kan en/of heeft u een klacht? Laat het ons dan graag zo snel mogelijk weten.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Dat kan door een mail met een beschrijving van uw klacht te sturen naar de directeur via het mailadres THassing@jtv-amsterdam.nl. Of vul het onderstaande formulier in.

Wat doen jullie met mijn klacht?

De directeur van onze stichting neemt uw klacht in behandeling en coördineert de afhandeling ervan. De directeur legt, waar nodig, de klacht voor aan de tandarts of medewerker, die het betreft. Na dit overleg neemt de directeur of de tandarts contact met u op. Wanneer er geen oplossing gegeven kan worden die voor u bevredigend is en waarmee de klacht voor u is afgehandeld, dan verwijzen we u door naar een externe klachtencommissie.

    Klachtenformulier

    *verplicht om uw klacht te kunnen behandelen